Hvis du har en Knit Wit profil, så kan du efter køb af en strikkeopskrift se linket til download, når du går til Downloads under Min Konto. Herfra kan downloade strikkeopskriften, du har købt.
Downloads er tilgængelige så snart betalingen er gennemført. Hvis du har købt med PayPal, så kan bekræftelsen tage et par minutter. Du får en bekræftelse på email så snart betalingen er gennemført, hvor der også vil være link til download af strikkeopskriften.
Jeg har købt en digital strikkeopskrift, men jeg har ikke en Knit Wit profil.
Hvis du gennemførte købet som gæst (uden at oprette en profil), så finder du linket til download af strikkeopskriften i bekræftelsesmailen, vi sender dig når betalingen er gennemført.
Kan jeg få adgang til mine downloads fra min profil?
Ja! Få at finde dine tilgængelige downloads, skal du gå til Downloads under Min Konto.
Der er som udgangspunkt ikke en grænse for hvor mange gange, du kan downloade en fil. I de fleste tilfælde kan du tilgå dine downloads fra Min Konto.
OBS! Vi har per 31. august 2017 slettet alle kundedata og transaktioner. Der vil derfor kun være adgang til filer som er købt efter denne dato.
Hvis din betaling ikke er gennemført, vil download ikke være tilgængelig.
Jeg har problemer med at downloade min strikkeopskrift.
Hvis der ikke sker noget, når du klikker på downloadlinket, så kan der være problemer med din browser. Prøv at deaktivere ikke-standard add-ons eller værktøjslinjer som du har installeret og prøv derefter igen. Alternativt kan du prøve med en anden browser.
Hvis du får melding om, at filen er ødelagt, slet den da og prøv at downloade igen. Hvis du stadig ikke kan åbne filen, skal du skrive til os info @ knitwitcompany.com.
Hvis du ikke kan åbne filen på din computer, så er det muligt, du ikke har det korrekte software til filtypen (alle strikkeopskrifter er .pdf). Du kan hente Adobe Reader her, som kan åbne PDFer.
Hvis du fortsat oplever problemer, så kontakt os på info @ knitwitcompany.com.